Koningslust JO11-1 - Helden E6

Helden E6

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

26 maart 2011 10:00

De wedstrijd tegen Helden E6 is ook een wedstrijd waar je geen punten in mag verspelen, de jongens hebben de mindere periode van de laatste wedstrijd goed in zich op genomen en de hele wedstrijd goed geconcentreerd gevoetbalt met goed combinatie spel. Waarbij ook de verdedigende taken niet werden vergeten, ons spel was zelfs zo goed dat onze keeper in de hele wedstrijd geen bal heeft aangeraakten we maarlieft 15x het doel van Helden E6 wisten te vinden. Al met al hadden we geen kind aan Helden E6, jongens ga zo door.