Oei oei oei, Gona 3

5941CZ
VELDEN
tel. 06-22978044

Vandaag is dan eindelijk de grote dag. Nee niet omdat Max Verstappen wereldkampioen wordt. Maar Gona 3 mag weer eens de wei in. Dat mag gebeuren in Velden tegen de mannen van Ivo.

Om klokslag 10 uur nadat iedereen klaar was op het toilet fluit de scheidsrechter voor de start van de wedstrijd in de Sahara. Ivo trapt namelijk af naar Ivo. In de 2de minuut is onze wekelijkse wissel alweer aan zet. Harm is toch niet fit genoeg en verlaat het veld. Na 6 minuten krijgt Leon de bal voor de voeten en schiet direct op doel. De doelman weet de bal net over te tikken. 4 Minuten later schiet Stan op doel waarna ook de rebound van Leon door de doelman wordt tegengehouden. De openingstreffer valt dan na 12 minuten. Ivo schiet de bal onhoudbaar binnen voor onze doelman Mats. In de 20ste minuut wordt de bal weer niet weggewerkt door ons en scoort Ivo helaas de 2-0. 6 Minuten later wordt het nog erger. Een hoekschop wordt vrij makkelijk binnen gekopt. Vlak voor rust wordt het ook nog 4-0. Onze verdediging ziet er weer niet goed uit en Ivo schiet de bal binnen. De 5-0 valt ook nog binnen maar die heeft de verslaggever helaas gemist aangezien hij de 4-0 nog aan het typen was.

Rust.

Om 11.00 uur gaat de 2de helft van start met hopelijk de comeback van de eeuw. In de 53ste minuut valt onze eerste treffer voor de comeback  Rick geeft de bal voor op Leon die de bal binnen schiet. Helaas blijft de comeback maar een wens van ons. In de 71ste minuut schiet Ivo de 6-1 in de touwen. Na 90 minuten voetbal vind de scheidsrechter het genoeg en blaast hij voor de laatste keer op zijn fluitje.

Conclusie: het was niet onze wedstrijd. Nu allemaal goed uitrusten en niet te veel kilo's aankomen tijdens de feestdagen. Namens heel Gona 3 alle fans en lezers van de verslagen alvast fijne feestdagen gewenst.