Winst in Altweerterheide

6006TL
WEERT
tel. 0495-537293

Vandaag stond er een lange autoreis op het programma. Namelijk een uitwedstrijd bij Altweerterheide. Na de nederlaag tegen Bevo hopen we weer de 3 punten te pakken.

Om 11:34 fluit de Feyenoord scheids voor het begin van de wedstrijd. Na 5 minuten stoomt Rens langs de lijn op en weet hij Leon te bereiken die zijn schot geblokt ziet worden. Minuutje later heeft Bart de bal voor het intikken maar een verdediger weet de bal nog genoeg te raken zodat de bal over het doel gaat. Altweerterheide krijgt in de 14de minuut 2 mogelijkheden. Eerst weet Roel de bal goed te keren. Uit de daar op volgende hoekschop haalt Christian de bal van de doellijn. Na een half uur spelen zet Koen de bal voor op Bart die de bal langs het doel schiet.

Rust.

Om 12:35 willen wij weer van start gaan maar het is nog even wachten op de grensrechter van de thuisploeg. 12:36 Is hij gevonden en kan de 2de helft van start gaan. Na 1 minuut moet Roel al weer redden nadat een 'paarse' alleen op ons doel kon afgaan. In minuut 51 komen wij op voorsprong. Bram kopt de bal binnen na een perfecte voorzet van Pim. Even later gaat Peter J. alleen op het doel af maar de doelman red knap. Peter V.D. gaat in de 61ste minuut alleen op de doelman af na een verkeerde terugspeelbal. Echter maakt de doelman veel indruk door zijn rare capriolen en schiet Peter de bal erg slapjes. 5 Minuten later is het wel raak maar wel door de andere Peter. Koen geeft de bal laag voor op Peter J. die de bal binnen tikt. Een kwartier voor tijd schiet de doelman de bal verkeerd uit. Peter V.D. krijgt de bal aangespeeld en gunt Bram zijn 2de doelpunt van de wedstrijd. In de 79ste minuut denkt Stan dat wij het spel 'latje trap' spelen. In de rebound komt de bal bij Pim die de bal net naast het doel tikt. In de 88ste minuut schiet Peter J. de einstand op het bord na wederom een goede voorzet van Pim. Na 1 minuut blessuretijd vind de Feyenoord scheids genoeg geweest en fluit hij voor de laatste keer.

Lekker piks! Een moeizame overwinning na geen best voetbal maar waar wij ook winnen op uithoudingsvermogen. Op naar volgende week wanneer de tegels uit Tegelen op bezoek komen.