SVC 2000 E5 - Koningslust JO11-1

Koningslust JO11-1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

19 maart 2011 10:30

Vandaag de wedstrijd tegen het Roermondse SVC 2000.

Dit zijn tegenstanders waar  je geen puntverlies tegen mag leiden maar het ligt  in deze wedstrijden altijd op de loer dat je door concentratie verlies of het te gemakkelijk inschatten toch punten laat liggen.

De leiders hadden de spelers hiervoor voor aanvang van de wedstrijd op gewezen en de invloed van de burgemeester was nog merkbaar, de spelers speelde een geconcentreerde eerste helft waardoor we de rust ingingen met een 3-0 voorsprong zonder dat onze keeper ook maar 1 redding heeft hoeven te verrichten.

De tweede helft begonnen we nog goed maar gaande de wedstrijd werd de inzet en felheid in de duels toch minder en mede door een eigen goal, gemiste penalty en een onterecht tegen gekregen penalty kwam SVC 2000 toch nog gevaarlijk dicht bij maar konden we de wedstrijd toch winnend afsluiten.

Het belangrijkste is dat we de wedstrijd hebben gewonnen maar laat het een les zijn voor de volgende wedstrijden zonder 100% inzet, felheid en duelkracht blijft het moeilijk om onze ongeslagen status vast te houden.