Drama dagje.

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4652085

Na de uitwedstrijd tegen Keer die eindigde in een 0-0 hadden we goede hoop om het thuis beter te doen.
Echter waren diverse meiden niet topfit en hadden we aan 2 wissels niet genoeg aangezien er dames eigenlijk al niet inzetbaar waren.
Toch geprobeert er het beste van te maken.
In verband met afwezigheid scheidsrechter snel wat geimproviseerd en kon de wedstrijd beginnen.
Keer zat er goed in deze wedstrijd en we kregen de ene na de andere goal tegen.
Gelukkig kon er toch ook door ons nog tweemaal gescoord worden waardoor we toch van de 0 afkwamen en er wat optimisme ontstond.
Uiteindelijk heeft iedereen zijn best gedaan maar dit mocht niet baten tegen een sterk Keer.
Ze hebben verdiend gewonnen en de 11-2 voor Keer laat zien dat we overal tekort schoten.
Het verschil met de wedstrijd enkele dagen eerder was enorm.
Hopelijk kunnen we de weg omhoog weer inzetten en is iedereen weer topfit en aanwezig komende zaterdag voor een nieuwe ronde met nieuwe kansen.