Koningslust JO11-1 - BEVO E2

BEVO E2

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

26 februari 2011 10:00

Koningslust E1 - BEVO E2 4-2.

Vandaag opnieuw een wedstrijd tegen een mede koploper BEVO E2

Na 4 minuten kwamen we opnieuw op achterstand door dat we onze verdedigende taken waren vergeten omdat we een speler vrij lieten staan wat dus onmiddellijk werd af gestraft.

In de daarop volgende minuten ontstond een gelijk opgaande wedstrijd waarin beide teams goed voetbal en goed combinatiespel lieten zien zodat de positie op de ranglijst voor beide ploegen terecht is.

Na 17 minuten scoorde we de terechte aansluitings treffer waarna we nog voor de rust een grote kans lieten liggen om op voorsprong te beginnen aan de ranja.

Na het op drinken van de ranja en het uittrekken van overbodige kledij werd er vol overtuiging aan de 2de helft begonnen en scoorde we na 1 minuten de 2-1 zodat we voor de eerste keer op voorsprong kwamen, maar deze voorsprong was maar van korte duur want Bevo trok de stand weer binnen 1 minuut gelijk.

Maar de wilskracht van de spelers van onze E1 was zo groot dat er weer zeer snel een voorsprong op het score bord werd gezet. Deze werd na 10 minuten zelfs uitgebreid tot een 4-2 voorsprong , diegene die dacht dat BEVO zich nu wel verslagen voelde kwam bedrogen uit er ontsprong zich nog een enerverende slotfase waar onze verdediging geen krimp meer gaf zodat we onze 3de overwinning in deze najaars reeks konden bijschrijven.

Moe maar voldaan na een mannelijke wedstrijd konden onze jongens hun mannen zweet van zich gaan af douchen.

We kunnen nu 2 weken gaan genieten van onze koppositie en lekker carnaval gaan vieren.