Koningslust JO9-1JM - Helden F2

26 februari 2011 14:00

Adjudant Ralf

Koningslust F1 – Helden F2

Vanmiddag was onze tegenstander Helden F2. De eerste minuten gingen gelijk op waarna Helden het hef in handen nam. Voetballend waren de jongens uit Helden vaardiger en wisten elkaar goed te vinden. Ondanks goede wil van de Koningslust kant stond het met rust 0-4 voor de gasten. De tweede helft pakten we de zaken anders aan en Joris verving Lars in de goal. Lars ging de verdediging helpen. De wedstrijd vertoonde een ander beeld en we kwamen wat meer op de helft van de tegenstander. De 0-5 werd gescoord uit een vrije trap maar vlak daarna ging Clim goed door op rechts en scoorde de verdiende 1-5. Het slot akkoord was voor Helden waardoor de eindstand 1-6 werd.  Snel vergeten deze wedstrijd en op naar de volgende. Helden was gewoon beter.