Koningslust JO9-1JM - SVC 2000 F2

Mick Jeuken (schot)

F-Pupillen (voorjaar), F1, 1e klasse 403

19 februari 2011 11:15

Zaterdag 19-02-11. Koningslust F1- SVC 2000 F2.

De eerste wedstrijd na de winterstop in de nieuwe competitie, en ook nog in de eerste klasse.Elke wedstrijd wordt een finale voor zich.
De gasten uit Roermond kwamen met een sterk team aanzetten.Dat was al direct duidelijk zichtbaar voor de wedstrijd. Maar onze jongens
bleven zich zelf en begonnen de wedstrijd goed. Met resultaat 1-0 door Boyke. In de rust de tacktiek voor de tweede helft doorgenomen
en de jongens ook verteld dat we zeker niet ondere deden voor de tegenstander. Al snel werd het 1-1, maar direct daarna schoot Clim 2-1.
De 3-1 was voor Stijn, die stond op de goede plaats bij de keeper. Ook de hoekschoppen van Kai worden elke training behandelt, met resul-
taat 4-1 door Mick. Boyke speelde de gehele wedstrijd met veel power en schoot ook verdiend de 5-1. Slotfase een knal van afstand door
SVC 5-2.De eerste drie punten zijn binnen, zeer verdiend. Op naar de volgende wedstrijd.