Haelen E3 - Koningslust JO11-1

Koningslust JO11-1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

19 februari 2011 9:00

Vandaag de wedstrijd tegen mede koploper Haelen E3.
Na een gelijk opgaande 1ste helft kwamen wij met 2-0 achter door 2 keer een dekkings fout bij een corner, wij lieten zomaar een speler vrij staan.
Na een uit de lucht komen vallen aansluitings treffer kregen onze spelers toch het vertrouwen dat uit deze wedstrijd toch nog enkele punten te verdienen zouden zijn.
De mouwen werden opgestroopt en er werd vol overgave verder de strijd aangegaan wat resulteerde in de gelijk maker net voor de rust.
Het vertrouwen wat het team kreeg uit de laatste 5 minuten van de eerste helft werd voort gezet in de tweede helft en na een eigen goal van een speler van Haelen was het hek van de dam, en kregen we vele kanssen om te scoren gelukkig werden er toch nog 2 kanssen benut in de laatste minuut wist Haelen toch nog te scoren tegen onze ijzer sterke verdediging zodat de einstaand op 3-5 kwam.
Ouders misschien is het een idee om onze spelers eens wat meer spek te laten eten want ze werden regelmatig opzij gezet door de tegenstander.

7 min 1-0
17 min 2-0