Koningslust 2 (zon) - Baarlo 4 (zon)

Baarlo 4 (zon)

Bart Smets (schot)
... (penalty)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

20 februari 2011 11:00

De wedstrijd tegen Baarlo werd onder gure weersomstandigheden gespeeld. Toch schoot gona 2 redelijk goed uit de startblokken waardoor het na een half uur al 4-0 stond. Vanaf dat moment raakte geel-zwart verzeild in een neerwaartse spiraal waarin we de rest van de wedstrijd bleven steken. Baarlo maakte voor rust nog de 4-1 en na rust de 4-2. In deze periode kreeg ook gona nog een behoorlijk aantal goede kansen maar deze werden niet benut. Het spel werd slechter en slechter. Daarom was het eindsignaal een verlossing voor spelers en toeschouwers. Ook slechte wedstrijden moeten gewonnen worden, en dat is gelukkig gebeurd.