Koningslust JO11-1 - VV Kessel E2

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 409

12 februari 2011 10:00

K'lust E1 - Kessel E2   8-1

Vandaag de eerste wedstrijd in de voorjaars competitie, de tegenstander was een bekende uit de najaarscompetitie die we destijds in Kessel ruim hadden verslagen maar Kessel E2 dacht er deze ochtend heel anders over en de eerste helft van de wedtrijd was het een gelijk opgaande strijd waar door onze spelers goed de posities werden ingenomen en er werd goed gecombineerd en konden de rust ingaan met een 1-0 voorsprong.
De tweede helft wisten we dat we op deze manier moesten doorgaan om de wedstrijd winnend af te sluiten en dat deden we ook want Kessel speelde ook goed en na een goede redding van onze keeper konden we de voorsprong verdubbelen naar 2-0.
Maar degene die dacht dat de buit binnen was kwam bedrogen uit want Kessel scoorde binnen 3 minuten de aansluitings treffer.
Onze joengens bleven goed geconcentreerd spelen en na de 3-1 liet kessel de kopjes hangen en konden we uitlopen naar een 8-1 overwinning.
Al met al zijn we de voorjaarsreeks uitstekend begonnen met goed spel, een goede inzet en iedereen kent zijn taak in het veld, ga zo door!