Koningslust JO9-1JM - BEVO F2

... (e.d.)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse 404

20 november 2010 11:15

Wedstrijd Koningslust F1-Bevo F2, zaterdag 20 november.

Nadat vorige week de wedstrijd tegen Helden was afgelast mochten we vandaag ons gaan meten met de F2 van Bevo.  Enkele weken geleden hebben we tegen de F1 van Bevo gespeeld en volgens deskundigen uit Beringe zou de F2 Veel beter zijn! We waren gewaarschuwd.

Om 11.15 uur begon de wedstrijd en al meteen gingen onze kanjers er flink tegen aan. De tegenstander mocht één keer opstomen naar ons doel maar Lars wist de bal deskundig te  onderscheppen. De volgende 15 minuten kwam Bevo er niet meer aan te pas kwam. Ondanks dat enkele kansen gemist werden werd  er volop gescoord waardoor de ruststand 6-0 was. (hierbij moet worden opgemerkt dat Bevo ook een eigen goal maakte op aangeven van Joris.) Aangezien iedereen er zin in had en het zonnetje scheen mochten de heren van de goed leidende scheidsrechter 5 minuten langer  doorspelen! De eerste helft werd er goed samen gespeeld maar in de tweede helft was het minder. Op het eind hielden we ons niet meer zo goed aan de afspraken en leek het wel of we moe waren. Desondanks scoorde we nog 2 keer, maar Bevo scoorde ook 1 keer waarbij we zo aardig waren om een eigen goal te maken! Eindstand 8-2.