Koningslust JO11-1 - RKMSV E3

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 406

20 november 2010 10:00

Koningslust E1 - RKMSV E3    6-0

Vandaag de wedstrijd tegen het elftal van Meijel de leiders hadden de spelers de instructie gegeven om deze wedstrijd eens achterin de nul te houden omdat wij al zoveel tegen goals te verwerken hebben gekregen.
Dus  de toeschouwers  zouden vandaag eens een minder doelpunt rijk duel kunnen aanschouwen, maar onze voorwaardse dachten daar toch heel anders over en scoorde 6 doelpunten.
En onze  keeper heeft maar 2 ballen tegen hoeven houden zodat het team aan de opdracht van de leiders hebben voldaan.
Dus 3 punten verdiend, de spelers te vreden en de leiders te vreden wat wil je nog meer?