Koningslust 2 (zon) - Wittenhorst 5 (zon)

Wittenhorst 5 (zon)

Niels Jeuken (schot)
Bart Smets (penalty)
Jules Berkers (kopbal)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

31 oktober 2010 11:00

P. Heldens

Angstgegner Wittenhorst kwam vandaag op bezoek in Koningslust. Vorig jaar gingen we tegen een jeugdig Wittenhorst twee keer onderuit, waarvan één keer fors. Vandaar dat de wedstrijd heel serieus werd benaderd door gona 2. Ongeveer 20 minuten later dan gebruikelijk werd de wedstrijd om 11.20 uur nieuwe tijd dan toch gestart (miscommunicatie). Vrij vroeg in de eerste helft viel de 1-0. Hierdoor werd het prettiger voetballen. De verdiende 2-0 werd gescoord uit een penalty, en vlak voor rust werd zelfs de 3-0 binnengekopt na een gouden wissel. Na rust wilde het duel maar niet op gang komen waardoor ook de score lange tijd onveranderd bleef. Uiteindelijk was het toch weer gona dat een doelpunt maakte en daarmee een 4-0 overwinning uit het vuur sleepte.