Onterecht 'grote' uitslag.

Koningslust VR1 (zon)

VVV'03 VR1 (zon)

... (e.d.)
Phebe van den Heuvel (afstandschot)
... (scrimmage)

6 oktober 2019 13:00

M.J.H.M. (Marc) Bos

Op zondag 6 oktober spelen we een thuiswedstrijd tegen VVV'03 VR1. Ondanks de regen beginnen we de wedstrijd met goede moed. In het begin gaat het gelijk op maar lijkt Koningslust de betere partij. Sanne weet in het 16-metergebied van de tegenstander te komen waar de keeper met de bal sukkelt, maar de keeper weet hem net op tijd weg te werken. Ook VVV'03 heeft een aantal kansen maar door mjddel van teamwork weet Koningslust deze weg te werken. In de 43e minuut weet VVV'03 er doorheen te komen met een corner, dat resulteert in de 0-1. Daar blijft het bij voor de eerste helft.

Na de rust beginnen we weer fel aan de tweede helft. VVV'03 krijgt een kans en zowel Brenda als Eva weten de bal weg te werken. Daarna volgen nog een aantal mooie reddingen van Brenda maar ook voor ons wat kansen op de helft van de tegenstander. In de 70e minuut krijgen we een corner tegen waaruit helaas een ongelukkige goal valt, 0-2. Enkele minuten later weet VVV'03 nog een keer te scoren met een bal die eerst tegen de lat komt en vervolgens in de goal beland 0-3. Dan probeert Koningslust de bal weg te werken maar helaas zonder geluk, 0-4. Na enkele tegenslagen weet Koningslust zich te herpakken. Kristy weet de bal voor zich te winnen en drijft richting de goal van de tegenstander. Een mooi schot maar helaas op de lat. Ook Pien probeert het maar deze eindigt in de handen van de keeper. Na een corner rolt de bal terug naar onze helft. Phebe komt naar de bal toe en schiet hem vanaf een verre afstand in de goal, 1-4. Een hele mooie goal die Koningslust heeft verdiend na al het harde werk. In de laatste minuten volgt nog een goal voor VVV'03, 1-5. De meiden hebben hard gewerkt maar toch is de eindstand 1-5. Volgende week weer een nieuwe uitdaging!