Eerste 3 punten in de 5de klasse zijn een feit!

Koningslust VR1

DFO '20 VR1

Kristy Spee (schot)
Assist: Sanne Lemmen
Sanne Lemmen (intikker)
Assist: Jill Schers

22 september 2019 13:00

Mark Bos

Vandaag de eerste competitiewedstrijd, vol goede moed beginnen we sterk aan de wedstrijd. In de eerste minuut al een goede kans voor Lisa die 2 vrouwen voorbij speelde, maar helaas miste. Gauw daarna ook een kans van Lynn, maar deze wordt tegengehouden.

Vervolgens goede combinatie met Lisa en Lynn dieptepass op Kristy maar de hoek was helaas te klein. Hierbij raakte de keepster geblesseerd.

Na 20 minuten eerste kans voor de tegenstander. Eindfase van de eerste helft gebeurde er niet heel veel meer, maar we gingen vol goede moed de 2e helft in.

Na wat wijzigingen in het veld gaan we van start. Kristy speelt de bal op Sanne, Sanne schiet op goal, alleen keeper houd de bal tegen waardoor die net naast het doel gaat. Jill kaatst de bal op Kristy, Kristy schiet maar keepster heeft de bal. Vervolgens een kans van de tegenstander, 1 op 1 met Brenda, maar Brenda houdt knap tegen. Vervolgens lange bal van Kristy op Jill, Jill werkt zich knap voorbij de verdediging en legt terug op Sanne. Sanne geeft de bal perfect mee aan Kristy en Kristy schiet beheerst binnen. 1-0!

Brenda maakt vele goeie reddingen. Daarna weer mooie combinatie tussen Jill, Sanne en Kristy. Dieptepass van Kristy op Jill, Jill zet mooi voor op Sanne en Sanne kan hem in de 88ste minuut zo binnentikken naar een veilige stand van 2-0!

Volgende week uit tegen Roerdalen. Tot dan!