KONINGSLUST VR1 (ZON) - REUVER VR1 (ZON)

Koningslust VR1 (zon)

Reuver VR1 (zon)

...

16 februari 2020 13:00

Om 13.00u begint Koningslust met de aftrap, volle wind in met de aanwezigheid van storm Dennis. Reuver zet meteen druk en zorgen voor een kans, maar die gaat rechts langs de paal. Lisa rent vanaf de middenlijn met de bal naar voren. Zet voor, maar helaas komt er geen goal uit. Dan een vrije trap, Lynn neemt hem. Keepster houdt de bal tegen en komt bij Vera, Vera schiet. Helaas kon de tegenstander de bal opvangen met het hoofd.

Dan de tweede helft. Wind uit. Voordeel voor ons zou je denken. Dan een corner voor Reuver en valt ongelukkig het doel in. Lisa komt vanaf de zijkant voor het doel en geeft de bal voor op Sem Joosten. Zij kan hem zo binnen tikken, maar helaas houdt de keeper hem tegen.
Voorzet van Reuver, vanaf de zijkant. Speelster van Reuver staat vrij en kopt, maar krijgt de bal er niet in. Dan nog een mooi afstandsschot van Lynn. Bal belandt langs het doel.

Een wedstrijd waarvan de eerste helft hard werken was, de tweede helft was een tegenvaller. Volgend weekend geen wedstrijd voor de dames, dan is het carnaval.