Grashoek JO9-2 - Koningslust JO9-1JM

Juul Joosten (afstandschot)

16 maart 2019 10:00

Wedstrijdverslag Grashoek JO9-2 – VV Koningslust JO9-1

We begonnen de wedstrijd stipt om 10.00. Door omstandigheden mocht Rik met ons meedoen. Koningslust mocht beginnen met de aftrap aan de wedstrijd. Die meteen goed begonnen voor de jongens en meiden voor Koningslust. Maar ook Grashoek kreeg goede kansen, maar mede door onze keeper Rik werd de voetbal langs de goal gewerkt, met een corner als gevolg. Door een snelle uitbraak van Koningslust kon Kim de 0-1 binnen schieten. Toen werd Grashoek wakker, en begonnen goed te voetballen, maar helaas voor hun, Koningslust was al wakker J Juul scoort vervolgens ook de 0-2. Een paar minuten later een prima aanval van Juul en Jill maar helaas, de bal word gekeerd door de Grashoekse keeper. De 0-3 werd door Juul gemaakt net voor  de rust.

Na de rust past Koningslust zich aan hun tegenstander. Dus het voetbal werd minder, we kropen lekker dicht op elkaar enz. Met een eigen goal van de Grashoekse verdeding kwam de 0-4 op het scorebord. Een paar minuten later mocht Matthew in actie komen met een zeer goede redding. Klasse! En met een goed schot kwam de bal bij Juul terecht die de 0-5 op het scorebord zetten.

Bedankt Rik, voor het uithelpen! En uiteraard jongens en meiden ondanks de mindere tweede helft, even goed, goed gespeeld! Op naar de volgende week!