Een verdiende overwinning!

Juul Joosten (schot)
Juul Joosten (afstandschot)

30 maart 2019 9:15

Op een zonnige, warme zaterdag ochtend met Loet & Adam van de Kabouters te hebben geleend begonnen we vol goede moed om 09.15 aan de wedstrijd. Al snel werd duidelijk, dat we hier zeker niet mochten verliezen. Meteen al in de 1ste minuut, een prachtige assist van Juul, op Jill en die rond keurig af! Maar nog geen 1 minuut later lag de bal ook in onze goal. Toen 2 minuten later was er een foutje in de verdediging bij Koningslust en was de 1-2 voor Roggel een feit! Net voor de time-out weet Lars de 2-2 te maken! Met een paar goede aanwijzingen beginnen we aan het 2de gedeelte van de 1ste helft. Juul ging alleen op de keeper af, die houd de bal tegen, en Juul weet alsnog de bal in het doel te werken! 3-2. Net voor de rust weet Jill, nog de 4-2 te maken.

De 2de helft begint rustig, niet veel kansen. Na 5 minuten te hebben gespeeld in de 2de helft komt Juul voor de goal door een mooie voorzet van Kim. Dus de 5-2 kwam op het scoren bord. Even later was het Loet die de bal prachtig klaar legt voor Jill, alleen de keeper van Roggel weet de bal te keren.. Adam probeert nog op goal te schieten, maar helaas ook zijn kans beland in de handen van de keeper. In de 38ste minuut komt Roggel nog op de 6-3. En dat is dan ook meteen  onze wedstrijd.

Een verdiende overwinning is het resultaat. Loet & Adam bedankt voor het uithelpen! Volgende week zaterdag staat er een derby op het programma en wel tegen de JO9-1 van Beringe. Hopelijk zien we jullie dan weer op Sportpark de Lust! Tot dan!