Dikke overwinning

Lars Heijnen (afstandschot)
Juul Joosten (schot)

9 februari 2019 9:30

Vol goede moed begonnen we vandaag aan de eerste competitie wedstrijd van de voorjaars reeks.

De tegenstanders van vandaag was vv  Hebes J09-2G, voor diegene die dit nog niet wisten,  dit is de fusie club tussen Beegden en Heel.  Op zich was het wel even wennen weer buiten voetballen maar behalve een straffe wind was het prima voetbal weer. We begonnen vrij voorzichtig aan de wedstrijd, maar na enkele minuten was toch vrij duidelijk dat we vandaag op een tegenstander waren getroffen die zeker niet beter was. De meiden kregen al direct kansen om de scoren te openen echter lukte dit nog niet. Halverwege de wedstrijd kon Juul de score openen met een mooie solo 0-1. Nog geen 2 minuten later werd een aanval opgezet uit het boekje, Lars speelde naar Kim, en deze zag dat Juul voor de goal wachtte en speelde de bal ,waarna Juul de bal maar hoefde in te tikken, 0-2. Nog voor de Ranja werd de wedstrijd op slot gezet omdat Lars via een mooi schot de 0-3 liet aantekenen.

Na de Ranja werd de opstelling iets aangepast en we hadden even moeite met de opstelling , waardoor Hebes kon scoren 1-3. Echter was deze opleving van korte duur want door een zeer mooie solo wist Jill de 1-4 op het score bord te zetten. De 1-5 kwam tot stand via een mooi afstand schot van Lars. Kim zag haar harde werken beloond met een doelpunt na ook een mooie solo. Door een slippertje in de defensie was de 2-5 een feit. We hebben daarna nog tig kansen gehad waarvan er nog 3 het doel troffen en dus was de terechte eind uitslag dan ook 2-8. We kunnen nu dus wel spreken over een geweldige start van het seizoen. Toppie