Koningslust 2 (zon) - Panningen 4 (zon)

Panningen 4 (zon)

... (schot)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

10 oktober 2010 11:00

P Heldens

Vandaag mochten we ons meten met een van de toppers uit de competitie. Sv Panningen 4 was namelijk afgereisd naar Koningslust om te duelleren met het tweede team. Op het uiterst slechte achterste veld van sportpark ‘de lust’ nam gona in de beginfase het initiatief. Buiten enkele glijpartijen zagen de toeschouwers hoe Koningslust op 1-0 kwam. Helaas zagen ze ook dat Panningen bij rust weer langszij was gekomen. Na rust werd het spel wat grimmiger. De wedstrijd leek uit te lopen op een remise. Nadat er enkele schermutselingen waren geweest werd de wedstrijd alsnog beslist in het voordeel van gona. Een sierlijke pirouette betekende de 2-1 en 3 punten.