Ook 2de wedstrijd gaat verloren

Horn 1 (zon)

30 september 2018 14:30

Vandaag de uitwedstrijd tegen Horn. De 1ste kans in de wedstrijd is voor Koningslust Jurjen probeert het met een laag schot maar de keeper zit er goed bij en verwerkt de bal tot corner. Horn word sterker en krijgt wat mogelijkheden eerst is het een schot dat naast gaat en nog een kopbal die naast gaat, maar niet veel later is het wel raak als de bal voor de voeten valt voor een speler van Horn en deze hem goed binnen schiet 1-0. Koningslust probeert het wel maar kansen zijn er niet, voor Horn komt er nog wel een kans als een speler alleen door kan op Roel maar deze gaat er niet in. De 2de helft begint Koningslust meteen goed en een stuk feller als de 1ste helft, maar Horn krijgt de 1ste kans maar Roel brengt redding. Dan Is het Roel Ghielen die het eens probeert met een schot alleen de keeper brengt redding. Maar aan de andere kant is het ook nog altijd opletten want Horn blijft gevaarlijk, maar toch is het Koningslust dat in de 2de helft ook nog goeie kansen krijgt als Jurjen Verbong het met een schot probeert en de keeper de bal voor de voeten van Nick Gommans bokst maar deze krijgt de bal er niet in. De rest van de 2de helft zijn het voor beide ploegen kleine kansjes. Op het laatst van de wedstrijd krijgt Horn nog 2 kansen voor de wedstrijd definitief te beslissen dit gebeurt niet. En Koningslust krijgt nog 1 kans om de stand gelijk te trekken maar het Schot van Roel Ghielen beland op de lat. Eindstand 1-0.