1e thuiswedstrijd gaat verloreen

... (intikker)
... (kopbal)

7 oktober 2018 14:30

De 1ste thuiswedstrijd voor Koningslust tegen Roggel.

1ste kleine kans in de wedstrijd is voor Koningslust maar het schot wordt geblokt, langzaam wordt Roggel sterker en krijgt het de betere kansen. En even later komen ze op voorsprong een schot kan door Roel Nog gekeerd worden maar uit de rebound komen ze toch op 0-1. Koningslust kan zich in de 1ste helft weinig kansen creëren, het is Roggel dat de beste mogelijkheden heeft. Eerst een schot op de paal en even later verdubbelen ze de voorsprong 0-2. In de 1ste helft nog een kans voor Bram Rongen maar zijn kopbal gaat over het doel. 2de helft Koningslust probeert wat terug te doen maar kansen zijn er niet echt, het is Roggel dat verder uit loopt en er 0-3 van maakt. Voor de rest in de 2de helft is het Koningslust dat nog een paar kansjes. Peter Janssen probeert het nog met een vrije trap maar deze schiet hij in de muur. Roggel scoort nog 2x en zo komt de eindstand op 0-5.