Deurne VR1 - VV Koningslust VR1

Assist: Jill Schers
Assist: Sanne Lemmen

4 november 2018 11:00

De wedstrijd begon moeizaam met in de 8e minuut de eerste grote kans van de wedstrijd, dit was een goal maar helaas afgekeurd vanwege buitenspel. In de 11e minuut werd Jans omgeduwd, waardoor we een vrije trap kregen maar deze ging helaas langs de goal. 14e minuut mooie aanval van Kristy en Lynn helaas schiet Lynn er naast. 15e minuut diepe bal op Jans ook deze bal gaat helaas naast. 18e minuut kans Phebe mooi schot helaas is deze er ook langs.19e minuut schot Sanne keeper heeft hem. 26e minuut Kristy schiet maar helaas weer langs. Na veel gemiste kansen nam Kristy in de 32e minuut een corner, die loeihard door Phebe in de goal werd geschoten.
37e minuut perfecte voorzet van Kristy, Sanne kan hem helaas niet goed aannemen en beland bij de keeper. 41e minuut kans van Jans schot met links helaas niet krachtig genoeg voor een doelpunt. In 45e minuut mooie diepe bal op Sanne maar belaand naast het doel.
45e minuut mooi spel wordt door Phebe terug gelegd op Kristy zij schiet helaas ernaast. Na een moeizame 1e helft en een peptalk in de rust, begonnen we gedreven aan de 2e helft. In 56e minuut kans Vera helaas ernaast. 57e minuut assist Kristy goal Vera via binnenkant paal 0-2 Na een goeie bal van Lynn een diepe bal op Phebe, Phebe tikt door op Jill, Jill rent de verdediging voorbij en scoort 62e minuut 0-3. Weer een grote kans van Phebe in de 64e minuut helaas in de handen van de keeper. 69e minuut Vera tikt weer binnen na een corner van Kristy 0-4. Assist Jill Kristy schiet binnen 0-5. Schot Sem in de handen van de keeper. Kans Sanne van een mooie diepte pass van Kristy helaas in de handen van de keeper. Mooie strakke voorzet van Sanne op Jill, Jill tilt hem erin 82e minuut 0-6.

Na een mindere eerste helft, kwamen we weer wat laat op gang. Met een mooie en verdiende overwinning van 0-6. Met als hoogtepunt de 2e helft.