Bruheze VR2 - Koningslust VR1

Assist: Kristy Spee
Assist: Lisa Bos

23 september 2018 13:00

De eerste competitiewedstrijd startte voor ons uit in helmond tegen bruheze dames 2. De weergoden lieten ons in de steek. Ondanks de stromende regen begonnen we toch vol goede moed aan deze wedstrijd. Na een mooie combinatie van Kristy en Lisa ontstond er een kans voor Sem J. Deze ging er helaas niet in, maar de eerste kansjes begonnen te komen. Vervolgens een dieptepass van Kristy op Lisa, deze ging er helaas ook net niet in. Daarna was het in de 28ste minuut eindelijk raak. Kristy schiet binnen na een voorzet van Lisa. 0-1. Daarna nog een voorzet van Lisa op Jill, maar ook deze helaas net langs. Net voor rust moest Brenda voor het eerst nog even in actie komen, maar ze maakt een goede redding.
Rust
Toen we in de rust helemaal doorweekt en onderkoeld in het kleedlokaal aan het genieten waren van onze thee, was iedereen het er wel over eens: er moest gewonnen worden en daar gingen we na de rust voor strijden.
Zo begonnen we dan ook gelijk fel. Een combinatie van Kristy en Lisa in de 47ste minuut en Lisa schiet binnen. 0-2. Daarna kwam Lynn op vanuit haar laatste vrouw positie en schoot helaas net langs. Vervolgens in de 56e minuut een schot van Lisa helaas tegen de paal. Via de paal kwam de bal gelukkig bij Floor in de voeten en daar was de 0-3. In de 57e minuut werd Lisa onderuit geschoffeld. Kristy nam de vrije trap, helaas zonder resultaat. Even later weer een dieptepass, dit maal van Lisa op Floor. Helaas kon de tegenstander Floor nog net tegenhouden, maar we gaven niet op. In de 59e minuut een corner genomen door Lisa. Deze viel in de voeten bij Vera en zij schiet hem mooi tussen de palen. 0-4. Hier blijft het uiteindelijk bij. Over de gehele wedstrijd waren wij de betere ploeg en door goed teamspel hebben we deze wedstrijd gewonnen. We gaan met vertrouwen volgende week op naar Maasbree.