SJVV VR3 (ZON) - KONINGSLUST VR1 (ZON)

SJVV VR3

Koningslust VR1 (zon)

Kristy Spee (penalty)

14 oktober 2018 11:00

Vandaag reizen wij af naar deurne voor een belangrijke wedstrijd tegen sjvv. Om 11.00 u trapte we af, we begonnen met een andere opstelling dan normaal, dit pakte goed uit. In de 12e minuut een grote kans voor ons helaas onderschepte de tegenstander en had de keeper hem. Vervolgens een schot van Lynn over het vangnet dus daarom een bon inleggen. Lisa rent vrij naar de goal, speelt de laatste man voorbij en wordt om geschopt. Penalty, kristy neemt en 0-1 in de 23e minuut voor ons. Lynn loopt vanuit achter de mannetjes voorbij en schiet maar de bal beland helaas naast het doel. Een actie van Lisa, die speelt mooi 2 man voorbij geeft een diepte pass op jans maar jans schiet hem helaas in de handen van de keeper. 2e helf 12.02 aftrap sjvv Ineens kans voor tegenstander, goal 1-1. Lisa wordt weer onderuitgetrapt, vrije trap voor ons kristy neemt en schiet hem helaas langs. Ook Kristy wordt onderuit gehaald, raakt geblesseerd en is het einde wedstrijd voor haar. De tegenstander werd gedurende tweede helft (met 12 man) steeds sterker en wij gingen op de overlevings stand. Toch bleven er wat kansen komen. Schot van de keeper beland hard bij Noa in de buik maar speelt toch door en passt hem naar Sem b, Sem b heeft een mooi schot op doel helaas net er langs. Daarna nog een grote kans van SJVV, maar deze werd door een mooie redding gestopt door Brenda. Zodoende eindigt de wedstrijd op 1-1.