VV Baarlo VR2 - Koningslust VR1 (zon)

VV Baarlo VR2

Koningslust VR1 (zon)

Jill Schers (schot)
Assist: Sanne Lemmen
Pien Janssen (schot)
Sanne Lemmen (intikker)
Assist: Jill Schers
Pien Janssen (schot)
Assist: Kristy Spee
...

25 november 2018 10:00

Een vroege wedstrijd vandaag op het programma, 10.00u begint de wedstrijd tegen Baarlo. Het is erg koud, en nog steeds enkele geblesseerde of grieperige dames.

De dames van Koningslust beginnen redelijk goed aan de wedstrijd. Na 9 minuten spelen ligt de bal al in het doel van de wederom goed keepende keepster van de tegenstander. Jill Schers schiet hem erin op aangeven van Sanne Lemmen. Hierna volgt een mooie combinatie van de dames van Koningslust die heerlijk wordt afgerond. Kristy verlegd de bal naar de andere kant van het veld op Jill, Jill kaatst op Phebe, Phebe legt hem heel mooi diep op Pien, vervolgens schiet Pien hem heel mooi in de kruising. 0-2.

In de 28ste minuut krijgt Jill de bal via een diepte pass van Kristy. Jill schiet op het doel maar, de keepster laat los. Door een oplettende Sanne, kan zij de bal het doel in werken. 0-3. In de 33e minuut is het weer raak, Phebe geeft mooi voor en Pien schiet hem er snoeihard in. 0-4. Na ruim 10 minuten volgt er een mooie diepte pass van Kristy op Phebe die hem mooi en beheerst langs de keepster in het doel werkt. 0-5. In de 45ste minuut is daar eindelijk het eerste balcontact van Brenda, die gelijk een goede redding neerzet.

We gaan de rust in, met warme thee en voor sommige ranja. Er werd wat gewisseld en de dames gaan met goede moed de 2e helft in.Na vele kansen van de dames van Koningslust, wordt het doel helaas steeds net niet bereikt. Een snoeiharde bal van Lynn Janssen op de lat en een paar schoten waar de keepster van Baarlo goed bij zit. In de 68e minuut valt dan toch een doelpunt voor de dames van Baarlo, de 2e kans van de wedstrijd. 1-5.

Eindstand: 1-5, er had meer ingezeten. Een goede start, maar de 2e helft zullen we maar gauw vergeten.

Op naar de volgende wedstrijd, deze is niet volgende week, dan hebben we een weekendje vrij. Op 9 december mogen we weer om 10 uur starten tegen en in Meijel.