Grashoek E1 - Koningslust JO11-1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 406

25 september 2010 11:00

Grashoek E1 - Koningslust E1    9-1

Na aanleiding van de wedstrijd van vorige week hebben we de verdediging versterkt door met 3 spelers te gaan verdedigen.
In deze wedstrijd werd er door iedereen hard gewerkt en werd het verdedigende werk door iedereen goed verricht.
Maar helaas was ook deze tegenstander fysiek te sterk voor ons wat resulteerde in een ruststand van 4-1.
Ook in de 2 helft heeft iedereen goed zijn best gedaan ook al gingen op een gegeven moment de kopjes naar beneden
maar de tiende goal die kreeg Grashoek niet.
Al met al goed gewerkt jongens maar we hebben verloren van een vooral fysiek sterkere tegenstander.

Doelpunt: Ivo Schers