Koningslust 2 (zon) - H.B.S.V. 4 (zon)

H.B.S.V. 4 (zon)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

26 september 2010 11:00

W Koch

Met de glimlach nog op het gezicht (de teamfoto van het seizoen 2010-2011 werd gemaakt) trad gona 2 vandaag aan tegen HBSV. Het eerste half uur werd er verdienstelijk gevoetbald en kwamen er kansen voor gona. Het duurde even voordat de eerste kans werd benut. Na de 1-0 kwam HBSV iets beter in de wedstrijd. Toch mochten we met een 2-0 ruststand aan de lange loop naar de kantine beginnen, waar we getrakteerd werden op een kopje thee.

De tweede helft bracht enkele discutabele momenten met zich mee. Gona bleef echter stoïcijns doorgaan, en wist nog driemaal te scoren. Tussentijds maakte HBSV er 4-1 van. De 5-1 winst betekende alweer de derde overwinning voor het team van Leon en Peter in het nog prille seizoen. Mede door dit gegeven stond de glimlach na de wedstrijd nog steeds fier op de zwetende rode gezichten van het tweede.