9 man blijkt te weinig

VV Baarlo 5 (zon)

Koningslust 3

31 maart 2019 10:00

Vandaag moesten we op bezoek bij Baarlo, waar we de wedstrijd helaas met 10 man moesten beginnen.
We begonnen goed aan de wedstrijd en dit leverde in de 7e minuut zelfs de voorsprong op.
Uit een corner komt de bal via de tegenstander op het hoofd van Peter en die kopt de bal binnen.
Lang konden we niet genieten van de voorsprong. In de 14e minuut maakte Baarlo de stand weer gelijk.
In de 38e minuut krijgen nog een tegenslag te verwerken, Rogé kan helaas niet meer verder en dus moeten we het met 9 spelers doen de rest van de wedstrijd.
Na 45 minuten spelen is het rust en staan we nog knap op een gelijkspel.
In de 2e helft kunnen we de 1-1 stand niet lang volhouden. In de 48e minuut wordt het namelijk 2-1.
Hierna heeft Baarlo natuurlijk veel de bal en proberen wij het toch af en toe nog met de counter.
Echter valt in de 79e minuut dan toch het doek, het wordt namelijk 3-1.
Hierna is te zien dat de krachten weg zijn en weet Baarlo nog in de 81e en 88e minuut te scoren.
Eindstand 5-1.