DEV-Arcen 3 - Koningslust 3

Roy Bos (schot)

Mannen, 3, 6e klasse 18

8 oktober 2017 10:30

Op de vroege zondag morgen stond de uitwedstrijd tegen Arcen op het programma. Arcen dat nog alles gewonnen heeft en een vedette in het team heeft onder de naam Stan Valckx. Maar ook Koningslust  had hun eigen vedette op de bank zitten genaamd Kevin Cox maar die had de zaterdagavond nog in het lichaam zitten dus werd later pas ingebracht. Arcen begon sterk aan de wedstrijd en combineerde er op los en zette goed druk wat uiteindelijk leidde een doelpunt, een goede actie van een speler van Arcen en zijn schot vloog richting de kruising en deze was onhoudbaar voor vervanger Mick Berkers in het doel 1-0. Koningslust kwam langzaam in de wedstrijd en kreeg ook wat kansen maar het spel bleef op en neer gaan. Uiteindelijk scoort Tim Lormans na dat zijn schot van richting wordt veranderd en in het doel verdwijnt 1-1. Na de gelijkmaker zit Koningslust beter in de wedstrijd en krijgt meer kansen maar deze worden helaas niet benut en slordig uitgespeeld.

Rust

De 2e helft begint weer gelijk op en wat kansen over en weer, maar na 10 tot 15 minuten in de tweede helft zitte de mannen van Arcen er een beetje doorheen en krijgt Koningslust de kansen maar deze worden niet benut. Inmiddels is Kevin Cox gearriveerd binnen de lijnen en laat zien waarom hij een echt vedette is, Kevin won bijna alle duels en bracht weer wat ''flair'' in het elftal. Een corner van arcen belande uiteindelijk in het doel nadat Mick Berkers de bal niet weg kreeg en helaas Christian van de Boer die op de lijn de bal weg probeerde te koppen geen 1,85 is 2-1. Op basis van de gehele wedstrijd was dit eigenlijk niet verdiend maar dan moet jezelf de kansen maar benutten. In de laatste minuut scoorde uiteindelijk Roy Bos nadat de keeper zijn eerste schot blokte uit een voorzet om dan toch nog een punt mee te nemen naar Koningslust. 2-2

Man Of The Match: KEVIN COX