KONINGSLUST 3 - SV HELENAVEEN GRIENDTSVEEN 3

Koningslust 3

SV Helenaveen Griendtsveen 3 (zon)

Sander Kurvers (intikker)
... (schot)
... (schot)

Mannen, 3, 6e klasse 18

5 november 2017 11:00

Vandaag stond er weer eens een thuiswedstrijd op programma. Helenaveen en Griendstveen kwamen vandaag naar De Lust. Punten waren na de vorige week zeer welkom en dat was ook aan de start van de wedstrijd te zien. Na 2 minuten spelen raakte Leroy al de paal na een afstandschot. In de 6e minuut is het Ronny die het probeert maar zijn schot komt meer in de buurt van de cornervlag dan van het doel. In de 11e minuut raken we weer de paal. Ditmaal door een kanonskogel van Christian. Na een kwartier voetballen gaat de bal er toch wel in. Christian’s schot wordt nog gekeerd door de doelman maar Ron weet in de rebound wel het netje te vinden. Na deze voorsprong kwamen de bezoekers nog steeds niet in de buurt van ons doel. In de 22e minuut wordt de voorsprong ook nog verdubbelt. De treuzelende Leroy speelt de bal op Sander die de bal makkelijk kan binnen tikken. Net voor rust krijgt Ron nog een grote mogelijkheid maar hij mikt de bal over het lege doel.

In de 2de helft zijn de rollen compleet omgedraaid. De bezoekers zijn sterker en wij weten niet wat we hiermee aan moeten. In de 61ste minuut weten de bezoekers de aansluitingstreffer te maken. Uit een vrije trap wordt de bal achter Rob in het doel gekopt. In de 72ste minuut wordt het dan ook nog gelijk. Uit een afgeslagen hoekschop wordt de bal in de kruising geschoten. Na deze gelijkmaker zijn het beide teams die nog enkele kansen krijgen op de overwinning. Grootste kans was toch weer voor ons. In de 83ste minuut schiet Alex de bal net langs de verkeerde kant van de paal.

Helaas geen overwinning vandaag. Volgende week mogen we op bezoek bij Helden om hopelijk de 3 punten weer eens mee te mogen nemen.