De Koploper uit

Koningslust 3

Mannen, 3, 6e klasse 18

8 april 2018 11:30

Vandaag de wedstrijd tegen koploper Meel. Na een afwachtende eerste 5 minuten was het Sandy die na een diepe pass van Roel H, de bal in de verre hoek kon binnenschieten . Dit was in de 6e minuut. 0-1

Tevens ligt de nieuwe Dani Alves (olifantje) op de grond met pijn aan het pootje. Met de vraag of er al 10 minuten gespeeld zijn. Het antwoord van de verzorger was “nee”

In de 12e minuut moet de nieuwe Dani Alves toch geblesseerd het speelveld verlaten en komt lorrie erin. Na 15 minuten spelen scoort Meijel de 1-1. In de loop van de wedstrijd moet ook Magic het speelveld met een blessure verlaten. Speedo komt voor hem in de plaats en nu zijn er weer geen wisselspelers. Na een goede aanval scoort Meijel de 2-1. Rust.

In het kleedlokaal gaat het team luisteren naar de wijze woorden van Jannes. Begin 2e helft goal Meijel 3-1.

Na een mooie steekpass van chaRichard op de spits van Meijel word het ineens 4-1. Dit was niet besproken in de rust. Het 3e van Koningslust herpakt zich. Na een zeer mooie bal van Roel H kan speedo op de keeper af. En wat doet speedo nu, gewoon een lob over de keeper 4-2. Meijel maakt een overtreding op de man die altijd een 8 is en wij krijgen een vrije trap. chaRichard gaat achter de bal staan en vuurt deze hard op de lat. De bal komt voor de voeten van de man die altijd een 8 is en hij scoort. Wat is hij blij 4-3.

Koningslust voelt dat er wat te halen is in Meijel. Maar chaRichard heeft er geen zin meer in en schiet de bal in eigen doel. 5-3. Snel hierna word het nog 6-3 &7-3 voor Meijel. Dit tot teleurstelling van het team van koningslust.

Er gebeurde vandaag genoeg en het was een leuke wedstrijd voor de welgeteld 8 toeschouwers. Veel goals, lekker weer, drama, mensen die weglopen en een trainerswissel. Ook hebben wij vernomen dat er een speler van ons is overgelopen naar Meijel.

Ben je enthousiast geworden na het lezen van dit stuk. Mail dan nu naar billy misschien mag jij dan aanstaande zondag meedoen als Koningslust thuis de derby speelt tegen Panningen. Tot dan.