HELDEN 7 - KONINGSLUST 3

Nick Gommans (schot)
... (kopbal)
Luc Peeters (afstandschot)
Rick Strijbos (vrije trap)
... (kopbal)

Mannen, 3, 6e klasse 18

12 november 2017 11:00

Op een regenachtige zondag moesten wij op bezoek bij Helden. Een wedstrijd tegen de nummer laatst die dus gewonnen moest worden. We begonnen goed en dit leverde in de 3e minuut al een voorsprong op. Nick gaat goed door en weet de bal langs de keeper in het doel te plaatsen. In de 8e minuut is er de eerste kans voor de thuisploeg. Echter gelegenheidsdoelman Rogé weet de bal tegen te houden. In de 14de minuut is het dan toch wel raak. Een kopbal beland in ons doel. Hierna gingen wij weer op zoek naar de voorsprong en die kwam er ook. In de 25ste minuut schiet Luc de bal weergaloos in de winkelhaak. Hierna gaat Helden weer op zoek naar de gelijkmaker maar die komt er niet meer voor rust. Ook wij krijgen nog een paar kleine kansjes maar deze gaan er ook niet in.

In de 2de helft probeerde we zo snel mogelijk de 1-3 te maken. Deze viel dan in de 53ste minuut. Rick schoot de vrije trap over het muurtje in het doel. In de 64ste minuut weet Helden dan nog de aansluitingstreffer te maken. Ditmaal weer via een kopbal. Hierna gaat de thuisploeg nog op zoek naar de gelijkmaker. Wij gaan steeds minder voetballen en komen er bijna niet meer uit. Echter krijgt Helden ook niet echt grote kansen en weten wij het de rest van de wedstrijd nog dicht te houden. Na 94 minuten voetbal floot de scheidsrechter af en hadden wij eindelijk weer eens 3 punten.