Koningslust 2 (zon) - VCH 4

29 oktober 2017 11:00

J Dielissen

Koningslust 2 – VCH 4

Vandaag kwam VCH 4 op bezoek in sportpark de lust. Beide hebben we de punten hard nodig willen niet te ver achterlopen.

In het begin van de wedstrijd zag je dat de 2 ploegen aardig aan elkaar gewaagd zijn. Er werden een aantal kansen gecreëerd maar allemaal zonder resultaat. In de 16e wedstrijd werd dan de wedstrijd open gebroken. VCH kwam er met 2 man door heen. De speler met de bal was niet zelfzuchtig en legde breed waarna de ander kon in tikken. Een paar minuten later krijgen wij nog een goede mogelijk op de gelijkmaker nadat Bas Lemmen de bal voorzet en Koen kon vinden. Koen besloot de bal uit de lucht te pakken en raakte de lat. De ploegen doen niet voor elkaar onder maar VCH is gewoonweg effectiever dan ons en maakte in de 32e minuut nog een goal. Een schot van afstand belande (bewust of niet) op de paal en kon daarna ingetikt worden. Verder de wedstrijd gebeurde er vrij weinig en gingen we met een 0-2 achter stand de rust in.

Gelijk na rust kregen we de uitgelezen mogelijk om de aansluitingstreffer te maken. Er werden een aantal schoten op doel gelost maar de keeper kon een tegengoal voorkomen. De hele wedstrijd miste we de scherpte en het geluk om een goal te maken. We gingen richting het einde van de wedstrijd en voor de tijd wist VCH de 0-3 nog te maken in de 83e minuut. VCH voetbalden de wedstrijd uit zonder nog echt in de problemen te komen en konden zo de 3 punten mee naar huis nemen.

Volgende week zondag gaan we richting Belfeld. Deze zijn het seizoen ook niet al te best begonnen en staan met 2 punten onderaan. Aan ons de taak om de zeer belangrijke punten mee terug te nemen naar Koningslust.