Koningslust 2 (zon) - MVC'19 3 (zon)

MVC'19 3 (zon)

Mannen, 2, 4e klasse 07

29 april 2018 11:00

H. Conjaerts

Koningslust 2 – MVC’19  3

Vandaag de wedstrijd tegen MVC’19 3 op Sportpark de Lust. Dit keer een aantal van 26 bezoekers aanwezig.

We begonnen de wedstrijd goed met het meeste initiatief en dat resulteerde ik gelijk een aantal kansen, Chris had een mogelijkheid met het hoofd en met een schot maar helaas geen doelpunt. Daarna is het Jeffrey die met een voorzet Stan kan bedienen maar zijn poging beland op de paal. MVC komt nog af en toe op de helft van Koningslust en creëren kleine kansen maar hun konden onze gelegenheidskeeper Niels niet passeren. In de 25e minuut van de wedstrijd krijgen we een vrijetrap net buiten de 16. Een mooie plaats voor onze linkspoot Bas Lormans. Hij schoot deze bal onberispelijk binnen. 1-0. Verder werden er niet meer hele grote kansen gecreëerd en gingen we met een 1-0 voorsprong de rust in.

In de rust zijn er 2 wissels plaatsgevonden aan onze kant. Bas Lormans verlaat het veld voor Bas Lemmen en Aron komt erin voor Jeffrey. In de 62e minuut wisten we de voorsprong uit te breiden naar 2-0. Wederom kregen we een vrijetrap op een mooie plek en Koen schoot de bal strak in de hoek. Daarna komen Wesley en Lars nog in het veld voor Peter en Karst. In de 78e wisten we de wedstrijd definitief in het slot te zetten. Chris plaatste de bal met een rollertje richting de goal waarna het laatste zetje werd gegeven door een speler van de tegenpartij. Daarna gebeurde er vrijwel niks meer en stond er een 3-0 winst op het scorebord.

Volgende week treden we weer thuis aan tegen VVV’03 2. De heenwedstrijd hadden we een zeer teleurstellende pot laten zien dus zijn we extra gemotiveerd om dit recht te zetten.