Koningslust 2 (zon) - VVV'03 2 (zon)

VVV'03 2 (zon)

Assist: Chris Lemmen
... (intikker)
Roy Bos (omhaal)
Assist: Bas Lormans
Wesley Goeden (kopbal)
... (intikker)

Mannen, 2, 4e klasse 07

6 mei 2018 11:00

Koningslust 2 – VVV 03’ 2

Zoals vermeld in het vorige verslag kwam VVV 03’ 2 op bezoek. In de uitwedstrijd werden we met 5-0 verslagen dus aan ons de taak om ons te revancheren. Er waren 34 supporters op sportpark de lust.

We begonnen de wedstrijd zeer gedreven en dit resulteerde al snel in veel balbezit. In de 12e minuut wisten wij de scoren te openen, Chris gaf een diepe pass op Jeffrey  die zijn man eruit rende en fraai kon binnen schuiven. Daarna kwam ook VVV 03 meer aan de bal en kwamen ze meer op onze helft terecht. Op een begeven moment werd er een hoge lange bal gegeven. Deze werd niet weggewerkt en kon er een voorzet gegeven vanuit rechts en deze werd benut. Aron voelde zich even later niet fit en moest vervangen door Tim. In de 32e minuut kwamen we goed weg door een schot van ver af, maar Karst liet zien dat hij over goede keeperskwaliteiten beschikt en hield ons in de wedstrijd. Even later was het weer Karst met een cruciale redding. Vlak voor rust wist VVV 03 toch de nog de voorsprong te pakken. Een goede voorzet vanaf rechts werd ingetikt bij de 2e paal. 1-2.

Tussenstand 1-2.

In de rust werden er 2 wissels doorgevoerd. Chris ging eruit voor Wesley en Ivo kwam er in voor Jeffrey, We begonnen de 2e helft scherp aan de wedstrijd en kregen in de 52e minuut gelijk de uitgelezen mogelijkheid. Na een slechte weggewerkte bal had Koen de mogelijkheid om de stand gelijk te trekken. In de 57e minuut was het dan wel raak. We kregen op eigen helft een vrijetrap die genomen werd door Bas Lormans. Hij gaf een mooie trap richting het 5 metergebied van de tegenstander waar Roy zich vrijgelopen had en kon aannemen. Hij stond met de rug naar het doel en besloot het te proberen met een halve omhaal en scoort. 2-2. Daarna wisten we al vrij snel op een voorsprong te komen. Koen gaf een perfecte strakke voorzet en de ingevallen Wesley kon met geduw en getrek de bal inkoppen. 3-2 In de 80e kwamen we met de schrik vrij. VVV 03 kwam met een gigantische kans maar kon deze niet benutten.  Vlak voor tijd krijgen we nog de kans om de wedstrijd op slot te gooien. Chris en Ivo gingen alleen op de keeper af, Chris besloot om de bal breed te leggen maar kreeg de bal niet perfect bij Ivo en het schoot rakelings naast. We proberen hierna nog alle ballen weg te werken die achterin kwamen maar we kregen toch nog een tegentreffer. De bal werd voor de goal geslingerd en daarna ingetikt. Daarna vond de scheids het genoeg geweest en stond er een 3-3 gelijk spel op het scorebord.