Koningslust 2 (zon) - FCV-Venlo 3 (zon)

FCV-Venlo 3 (zon)

Mannen, 2, 4e klasse 07

20 mei 2018 10:30

Koningslust 2 – FCV Venlo 3

Vandaag de wedstrijd tegen FCV Venlo 3 op het programma. Ze staan op dit moment onderaan op de ranglijst maar er is geen sprake van onderschatting omdat we de heenwedstrijd maar met 2-1 wonnen.

We beginnen de wedstrijd niet heel agressief. Beide kanten werd bijna nauwelijks wat gecreëerd. Pas in de 37e minuut werd er een score op het bord gezet. Roy begon aan een indrukwekkende solo en wist de 1-0 te maken.

Ruststand 1-0

In de rust vind er nog een wissel plaats. Bas Lemmen mag plaats maken voor Koen. Diezelfde Koen kreeg in de beginfase van de 2e helft gelijk een mooie mogelijkheid om de score uit te breiden op aangeven van Jeffrey maar helaas werd deze kans niet  benut. Daarna was het weer Koen met een schot vanaf randje 16 maar deze ging rakelings over. In de 65e min moest Karst het veld verlaten voor Wesley. 12 minuten later was het Wesley die de 2-0 op het scorebord kon zetten. Roy ging richting doel maar was niet zelfzuchtig en legde breed op Wesley die makkelijk binnen kon tikken. FCV werd bijna de gehele wedstrijd niet echt gevaarlijk dus de kans op een tegendoelpunt was heel nihil. Later in de wedstrijd kreeg Peter nog een kans. Koen nam de bal mooi een en legde de bal af op Peter maar kon deze helaas niet benutten. De wedstrijd liep richting het einde. Wesley raakte nog een keer de lat maar de score bleef het zelfde.

Eindstand 2-0

Net zoals vorige week een zakelijke overwinning waarbij we nauwelijks in de problemen zijn gekomen. Aankomende zondag staat de wedstrijd tegen MVC’19 3 op het programma. Het weer word in ieder geval goed en hopelijk word het voetbal dat ook.