VCH 4 - Koningslust 2 (zon)

VCH 4

Mannen, 2, 4e klasse 07

31 mei 2018 19:30

VCH 4 – Koningslust 2

De laatste wedstrijd van het seizoen word gespeeld op donderdag 31 mei. Er waren 4 meegereisde supporters aanwezig.

VCH begon de wedstrijd beter dan ons en hadden gelijk het initiatief te pakken en kregen al gelijk een paar goede mogelijkheden maar Leroy hield ons goed op de been. Wij moesten het de eerste helft allemaal hebben van wat afstandsschoten maar die leverden helaas niets op. In de 35e minuut weet VCH de voorsprong te pakken en konden vanaf randje 16 de bal hard binnenschieten. 2 minuten later was het weer raak. VCH gaf van achteruit een diepe bal en de aanvaller kon goed aannemen en schieten richting de korte hoek. 2-0. Even later krijgt Robert een gele kaart voor commentaar op de scheids en moest het veld voor 10 minuten verlaten. Verder hadden we de eerste helft weinig tot niets in te brengen.

Ruststand 2-0.

In de rust vonden er bij ons 2 wissels plaats. Peter en Alex verlieten het veld voor Joey en Bas. We krijgen gelijk na rust wel de uitgelezen mogelijkheid om de voorsprong kleiner te maken. Jeffrey kwam oog in oog met de keeper te staan maar de keeper redde met de voet. Even later probeerde Jeffrey het weer van afstand maar hij raakt de lat. Ondertussen verlieten Kaj en Ron het veld voor Jacco en Mark. In de 70e minuut was het dan echt gedaan. VCH kon door een schot van afstand scoren waarbij Leroy de bal verkeerd in schatte. 3-0. We werden daarna niet meer gevaarlijk en VCH creëerden nog wat kleine mogelijkheden. In de 80e minuut kwam Kaj nog het veld in voor de moegestreden Jeffrey. VCH voetbalde de wedstrijd keurig uit en kon een eindstand van 3-0 op het scorebord zetten.

VCH was vandaag te hoog gegrepen van ons en zo sluiten we ons seizoen met een nederlaag af. We eindigen dit seizoen op een 6e plaats.