VVV'03 2 (zon) - Koningslust 2 (zon)

VVV'03 2 (zon)

... (intikker)
... (kopbal)
... (stift)

Mannen, 2, 4e klasse 07

15 oktober 2017 12:00

VVV’03 2 – Koningslust 2

Na de baaldag van vorige week stond de wedstrijd tegen vvv’03 2 op het programma. Dit seizoen hebben we helaas nog geen punten kunnen pakken dus werd het tijd dat we daar wat verandering in gingen brengen.

De eerste 10 minuten ging het spel wat op en neer maar werden er niet echt kansen gecreëerd. Daar werd echter snel verandering in gebracht, want in de 12e minuut wat het raak voor onze opponent. Vanaf de linkerkant kwamen zij er door en met een soloactie werd de bal in ons doel verwerkt. Deze stand wilden we natuurlijk zo snel mogelijk omzetten maar we hadden veel moeite om steeds de vrije man te vinden en maar in de buurt van de goal van de tegenstander te komen. De tegenstander daar in tegen had hier minder moeite mee en al snel breiden ze de score uit naar 2-0. Voor de rest van de eerste helft was het allemaal niet zo spannend en moest het de 2e helft stukken beter willen we dit nog recht zetten.

Ruststand 2-0

Door in de 2 helft wat spelerswissels en positiewisselingen toe te passen wilden we het onze opponent wat moeilijker maken. Toch ging er weer veel mis en de koppies gingen al vroeg hangen. Het beeld van de wedstrijd was niet veel anders dan de 1e helft. VVV’03 maakte in deze 2e helft in totaal nog 3 doelpunten bracht de eindstand uit op 5-0.

Het was een inspiratieloze voetbalmiddag, er werd vrijwel niks gecreëerd en hadden dus ook geen recht op winst. Volgende week zondag komt IVO 3 uit Velden naar sportpark de lust. Aan ons de taak om beter uit de verf te komen.