MVC'19 3 (zon) - Koningslust 2 (zon)

MVC'19 3 (zon)

Mannen, 2, 4e klasse 07

27 mei 2018 11:00

MVC’19 3 – Koningslust 2

Vandaag de wedstrijd tegen MVC op het programma. Voor de 2e keer in een paar weken tijd dat we deze ploeg treffen. De vorige wedstrijd sloten we positief af met een 3-0 winst. Dit proberen we vandaag dunnetjes over te doen met onder andere de 22 meegereisde supporters.

We beginnen de wedstrijd heel zwak. Met weinig inspiratie weten we geen kansen te creëren en MVC heeft het betere van het spel. Dit resulteerde al snel in een voorsprong voor MVC. In de 12e minuut kunnen ze de voorsprong pakken door de bal via de binnenkant paal binnen te schieten. Voor rust word het ook nog 2-0 en wij hebben er niet echt een antwoord op. Jeffrey kon nog een schot lossen maar de bal ging er niet in. Roge wist er nog een paar goed uit te halen voordat de score nog uitgebreider werd. In de 38e minuut kon Jurrian niet verder door een blessure en moest hij het veld verlaten. Nick was zijn vervanger.

Ruststand 2-0

In de rust brachten we weer een wissel. Koen kon ook door een blessure niet verder spelen en werd vervangen door Roy. In de 2e helft pakten we iets meer initiatief dan in de eerste maar echt gevaarlijk worden konden we niet. Robert die sinds een lange tijd weer in de basis begon na een langdurige blessure verliet het veld voor Kaj. In de 78e minuut werd het nog een 3-0 voor MVC door een kopbal. Stan krijgt nog een kans voor te loppen maar de bal ging over het doel. Verder probeerden we nog het een en het ander door van afstand te schieten maar ook dit lukte niet. Vlak voor tijd kon ook Roy weer het veld verlaten door een blessure, Robert verving hem. Maasbree speelden de wedstrijd keurig uit en kon met een 3-0 overwinning van het veld stappen.

Eindstand 3-0.

Een slechte en inspiratieloze wedstrijd van onze kant. Helaas met weer een paar blessures erbij. Aankomende donderdag spelen we de laatste wedstrijd van ons seizoen en reizen we af richting VCH.