H.B.S.V. 3 (zon) - Koningslust 2 (zon)

H.B.S.V. 3 (zon)

Mannen, 2, 4e klasse 07

19 november 2017 12:00

H.B.S.V 3 – Koningslust 2

Vandaag de wedstrijd tegen h.b.s.v 3 op het programma. 2e op de ranglijst dus er mocht wel wat verwacht worden.

We begonnen de wedstrijd goed en waren steeds op de helft van de tegenstander te vinden. Dit volgde gelijk met een grote kans voor Koen in de 9e minuut. Helaas geen doelpunt. De tegenstander zat ook te kwakkelen met veel blessures en zaten niet lekker in de wedstrijd. In de 37e minuut was het raak voor de geelzwarten. Een aanval werd aan de rechter zijde opgezet door Roel en Koen. Peter werd ingespeeld en kon draaien. Daarna bediende hij Sander die de bal in kon tikken. 0-1. Vlak daarna kreeg Sander nog een grote mogelijkheid. Deze benutte hij niet en achteraf had hij de bal beter naar Koen kunnen spelen die vogelvrij stond. Verder nog wat kleine mogelijkheden maar zonder resultaat. De eerste helft waren wij duidelijk beter dus we gingen met een goed gevoel de kleedkamer in.

Ruststand 0-1.

In de tweede helft was het spelbeeld zowat het zelfde. H.B.S.V kreeg nog wat kleine mogelijkheden maar Mick hield zijn doel schoon. Leroy had de 0-2 nog op z’n schoen maar blijkbaar was hij nog moe van zijn verhuizing en was hij niet scherp genoeg om deze kans te benutten. Daardoor was het nog een beetje spannend maar we bleven geconcentreerd en konden zo onze wedstrijd uitspelen.

Eindstand: 0-1

Wat een vooraf moeilijkere wedstrijd leek te zijn bleek achteraf mee te vallen. Zelf speelden we een goede pot en gaven weinig weg. Volgende week komt koploper Reuver 3 op bezoek.