Koningslust 2 (zon) - Wittenhorst 4 (zon)

Wittenhorst 4 (zon)

... (kopbal)
Stan Vissers (penalty)
... (intikker)

Mannen, 2, 4e klasse 07

12 november 2017 11:00

W. Coolen

Koningslust 2 – Wittenhorst 4

Vandaag de wedstrijd tegen wittenhorst 4 op het programma. De nummer 5 op de ranglijst. Na de overwinningen van vorige week wilden we die lijn doortrekken.

Uit vorige wedstrijden bleek dat we steeds slordig aan de wedstrijd begonnen. Er werd voorafgaande de wedstrijd nog flink op gehamerd dat dit beter moest. Tevergeefs stonden we binnen 2 minuten al achter. Wittenhorst kreeg een corner en wist deze met een kopbal te benutten 0-1. Daarna ging het gelijk op maar waren wij iets meer op de helft van de tegenstander te vinden. We werden steeds beter maar de laatste passes waren te slordig om zo kansen te creëren. Vlak voor rust wisten we wel de gelijk maker te maken door een penalty die we toegewezen kregen. Leroy werd in de 16 onderuit gehaald. Stan liep aan voor de penalty een schoot deze onberispelijk binnen. Daarmee gingen we toch met een goed gevoel de kleedkamer in.

Ruststand 1-1

Aan het begin van de wedstrijd was te zien dat wij deze wedstrijd goed konden winnen. We waren beter dan de tegenstander maar konden dit niet uitbuiten met een voorsprong. In de 60e minuut kwam wittenhorst weer op voorsprong door slordig uitverdedigen. De bal werd terug gelegd en toen binnengeschoten. Daarna kregen we vrij weinig grip meer op de wedstrijd en wittenhorst bracht in de 2e helft de einstand nog op 1-5.

Volgende week gaan we richting Hout Blerick. Op papier een moeilijke tegenstander. Toch willen we daar een goed resultaat halen.