VV Baarlo 3 (zon) - Koningslust 2 (zon)

VV Baarlo 3 (zon)

Stan Vissers (penalty)
... (intikker)
... (kopbal)
... (intikker)
Stan Vissers (schot)
Assist: Stan Vissers

Mannen, 2, 4e klasse 07

1 oktober 2017 11:30

Baarlo 3 – vv Koningslust 2

Vandaag is Baarlo 3 die vorige week met ruime cijfers won onze tegenstander. Met een zeer uitgedund koningslust 2 stapte we het veld op om vandaag de punten mee naar huis te nemen. Toch kregen we op het begin van de wedstrijd meteen een klap te verwerken. De eerste beste aanval van Baarlo werd meteen benut. 1-0. Dit was niet de planning dus liepen we eigenlijk gelijk achter de feiten aan. In de 7e minuut wisten we dit vroegtijdig gelijk te trekken door een penalty die we kregen en Stan deze keurig binnen schiet. Even later na slordig balverlies kwamen we weer op achterstand en creëerden we  vrij weinig en was het een slechte eerste helft aan onze kant. Na een half uur wist Baarlo de score uit te breiden door een mooie aanval waar we geen antwoord op hadden.3-1. Kaj moest ook nog het veld verlaten door een blessure. Langs de lijn stond een grote menigte toeschouwers aan de kant van de Koningluster reserve bank, echter veel geblesseerde spelers waar je bijna een 11tal van kon maken moesten toekijken langs de lijn. Tot overmaat van ramp raakte ook onze grensrechter geblesseerd en kon hij zich toevoegen bij de rest van de groep. Het was bijna rust, dus de tijd om goed te rust te pakken en te bespreken hoe we dit om konden draaien.

Ruststand 3-1

In de 2e helft kwamen we beter uit de voeten en was het spelbeeld een stuk beter dan in de eerste helft. Maar in 51e minuut liet de scheids onze grensrechter staan door een buitenspel goal toch goed te keuren. Daarna kregen we toch aan aantal mogelijkheden maar steeds de laatste pass liet te wensen over. Baarlo benut de mogelijkheden die ze krijgen wel en kan de stand nog uitbreiden naar 5-1. Daardoor was het verschil wel erg groot geworden en wisten we dat we de 3 punten wel konden vergeten. Toch scoren wij nog 2 fraaie goals. Stan en Lars scoorden beide vanaf randje 16 en ondanks de 10 minuten die we hadden zetten we wel nog veel druk naar voren in de hoop er nog een puntje uit te halen. Dit gebeurde helaas niet want baarlo kwam in de 89e minuut nog 1 op 1 voor de keeper. Deze speler faalde niet en rond keurig af. Een minuut later vond de scheids het wel genoeg geweest en floot af.

Eindstand 6-3

In deze wedstrijd heeft Baarlo verdiend gewonnen en wij moeten vooruit kijken naar de volgende. Een lichtpuntje in de wedstrijd was wel dat onze 3 jeugdspelers Lars, Ivo en Vinny  die veel speelminuten kregen zich goed staande hebben gehouden bij de senioren.