Koningslust 2 (zon) - VV Baarlo 3 (zon)

VV Baarlo 3 (zon)

Mannen, 2, 4e klasse 07

8 april 2018 11:00

H. Conjaerts

Koningslust 2 – Baarlo 3

Na een weekje vrij te hebben gehad met pasen stond vandaag de wedstrijd tegen koplopen Baarlo 3 op het programma. De uitwedstrijd hadden we verloren met 6-3 dus dit was de kans om ons te revancheren. Het was prachtig voetbal weer vandaag en door deze mooie temperaturen ook een totaal van 35 toeschouwers aanwezig.

Aan het begin van de wedstrijd waren beide ploegen niet enorm gevaarlijk en werden er alleen wat schoten gecreëerd  onder andere door Roy die met links probeert te scoren maar deze was ongevaarlijk voor de keeper. Verder gebeurde er in de 1e helft vrij weinig er gingen we met een 0-0 stand de rust in.

In de rust zijn er bij Koningslust 2 wissels plaats gevonden. Mats kwam er in voor Bas Lemmen en Karts maakte plaats voor Lars. Baarlo begon wat dominanter te voetballen en kwam bijna op een 0-1 voorsprong maar Mats kon de bal nog van de lijn halen. In de 65e minuut komt Ivo nog een het veld voor Stan. 5 minuten later was het uitgerekend Ivo die net in het veld stond en de score opende. De eerste poging kwam van Chris af maar deze werd gekeerd door de keeper en daardoor kwam de bal plotseling voor de voeten van Ivo die niet nadacht en gelijk de bal in het netje tikte. 1-0. Met nog 20 minuten te gaan probeerde we deze stand vast te houden en de overwinning over de streep te trekken. Dit gebeurde echter niet want 5 minuten voor tijd maakte Baarlo nog de gelijkmaker door vanaf randje 16 de bal in de lange hoek te schieten. 1-1. Hierna werd niemand van de ploegen meer gevaarlijk en werd er gefloten voor het eindsignaal.

Gezien de wedstrijd was een gelijk spel wel terecht en konden we na wederom een goed resultaat op naar de volgende wedstrijd. Deze word gespeeld op 15 april en is tegen Kwiek Venlo 2.