Koningslust wint ook slechte wedstrijd

Crescentia 1 (zon)

Wouter Coolen (afstandschot)
Nick Rongen (schot)
... (intikker)
Roel Ghielen (schot)
... (kopbal)

Mannen, 1, 5e klasse D

2 april 2018 14:30

Het begin van de wedstrijd is rommelig, en kansen zijn er ook niet.

Maar het is Koningslust dat wel op voorsprong komt, wouter wil een voorzet geven maar zijn hoge bal zeilt over de keeper heen in de goal 0-1.

Na de goal veranderd het spelbeeld niets het blijft rommelig. Crescentia probeert het soms wel met wat schoten maar die gaan hoog over de goal, en uit een vrije trap krijgt iemand een schiet kans maar zijn schot gaat ook over. En bij Koningslust ontbreekt het nog aan de eind pass. Maar dan is het wel raak, van links komt een bal bij Jurjen die op de rand van de 16 staat hij neemt de bal goed aan en schiet hem goed binnen 0-2. En voor rust komt Koningslust ook nog op 0-3 als Nick de bal nog binnen schiet.

2de helft zijn er weer weinig kansen bij Koningslust ontbreekt nog de scherpte om verder uit te lopen, omdat het iedere keer net niet goed word uitgespeeld.

Het is Wesley die nog een keer de paal raakt op een voorzet van Roel. En een paar keer een overtal situatie die door Koningslust niet goed word uitgespeeld. Dan doet Crescentia opeens iets terug met een schot buiten de 16 die niet zo gevaarlijk lijkt maar Roel laat de bal los waardoor het 1-3 word. Meteen hierna krijgt Crescentia nog een goede mogelijkheid maar deze word langs geschoten. Koningslust maakt er dan nog 1-4 van als Roel de bal in de korte hoek binnen schiet. Uiteindelijk word er nog 1x gescoord uit een corner weet Crescentia er 2-4 van te maken. Dit blijft ook de eindstand.