Winst voor Koningslust

... (intikker)

Mannen, 1, 5e klasse D

11 maart 2018 14:30

Vandaag speelt Koningslust zijn eerste wedstrijd na de winterstop tegen Altweerterheide.

In het begin van de wedstrijd zijn het de gasten die de beste mogelijkheid krijgen, via een lange bal kan de spits op de goal af maar zijn schot gaat via de lat over. Hierna is het Koningslust dat binnen 5 minuten 3 keer weet te scoren. Eerst is het Jurjen die de bal in de 16 voor zijn voeten krijgt en de bal in de verre hoek schiet 1-0. Hierna is het Roel Ghielen die door Wesley diep word gestuurd en alleen op de keeper afgaat en de 2-0 binnen schiet. Dezelfde Roel maakt 1 minuut later zijn 2de treffer, misverstand achterin bij de gasten en Roel kan de bal onderscheppen en weer alleen op de keeper af, en ook nu maakt hij het weer af en zet Koningslust op 3-0. De gasten dringen nu wat meer aan met schoten van afstand en wat corners die nog niets op leveren. Maar toch scoren de gasten, een voorzet vanuit rechts word binnen gekopt en zo word het 3-1. Het is Koningslust dat ook nog een mogelijkheid krijgt, een voorzet van Bram Rongen kan door Nick rongen niet binnen geschoten worden, zo gaan we de rust in met een 3-1 voorsprong.

2de helft.

De eerste kans is voor de gasten als de spits er aan de rechterkant door komt en in de 16 komt, en het eens probeerd met een schot, maar het schot word door Roel tot corner verwerkt. Koningslust krijgt hierna ook weer een kans, het is Wesley die een voorzet geeft op Nick en hij maakt er 4-1 van. Het is even later weer raak voor Koningslust, via een snelle ingooi kan Roel een voorzet geven op de vrijstaande Wesley en hij maakt er dan ook 5-1 van. Paar minuten later is het weer dezelfde Wesley die er dan ook nog eens 6-1 van maakt. De gasten proberen het nog wel en scoren met nog 10 minuten te gaan zelf ook nog 2 keer. Eerst via een schot van de spits word het 6-2, en niet veel later via een corner die voor de voeten van een speler komt word het ook nog 6-3. Aan de stand verandert verder niks meer. Waardoor Koningslust deze wedstrijd met 6-3 wint.