Koningslust 2 (zon) - H.B.S.V. 5 (zon)

H.B.S.V. 5 (zon)

Harm Caelers (schot)

Mannen Zondag reserve, 2, 5e klasse 515

28 april 2010 19:30

W Koch

Op woensdag 28 april stond de inhaalwedstrijd tegen HBSV op het programma. De wedstrijd in Hout-Blerick werd met 1-0 verloren. Dit terwijl Koningslust de hele wedstrijd het spel maakte maar jammerlijk geen kansen kon creëren. Deze keer ging de wedstrijd gelijk op. Toch was het Koningslust dat met een snelle counter op voorsprong kwam. Van de voorsprong kon niet lang genoten worden. Met een schot dat via de onder kant van de lat binnen viel kwam HBSV weer op gelijke hoogte. 1-1 was ook de ruststand. Na de thee moesten de geel zwarten meer druk gaan zetten op de tegenstander,  dit werd met vlagen goed gedaan. Uit een corner kwam Koningslust weer verdiend op voorsprong. Wederom toonde HBSV veerkracht via een verdwaalde voorzet kwam HBSV tot een gelijke stand 2-2, déjà vu? Koningslust wist toch nog de winst veilig te stellen door in de slot minuten met een droge knal in de verre bovenhoek de 3-2 op het score bord te zetten. Deze keer slaagde HBSV er  niet in om langszij te komen. 3 punten!