Zwakke start wordt F1 bijna fataal

Tijs Heijnen (schot)
Gies Heijnen (schot)

18 maart 2017 10:45

De F1 is vandaag door het oog van de naald gekropen in Roggel. Lange tijd zag eht er naar uit dat de eerste nederlaag van het siezoen er aan zat te komen. Dat was vooral te danken aan een valse start waarbij onze jongens nog leken te slapen en roggel binnen 2 minuten een 2-0 voorsprong nam. Daarna ging de wedstrijd redelijk gelijk op en vlak voor rust bracht Jort de spanning terug in de wedstrijd door mt een mooie goal de 2-1 te soren. Vlak na de rus stonden we echter weer op 2 punnten achter, omdat Roggel werderom veel beter uit de startblokken kwam en meteen scoorde. Lange tijd leek het erop dat 3-1 ook de eindstnad ging worden maar in de eindfase kwam de F1 toch nog op stoom en coorde 3 keer in 4 minuten. Nog steeds ongeslagen gaat de F1 dus nog steeds aan kop in de competitie.