Heythuysen E4 - Koningslust JO11-1

Ramon Goeden (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 405

1 mei 2010 10:30

In een warm zonnetje mochten we vandaag aantreden tegen Heythuysen E4 wat op papier niet zo'n lastige tegenstander zou moeten zijn. Onze toppers begonnen dus ook voortvarend aan de wedstrijd met veel inzet werd de tegenstander al snel terug gedreven. De eerste paar kansen wilden er nog niet in maar even later tekende Ramon toch voor de 1-0. Heythuysen werd enkel gevaarlijk via corners. Na een prachtige aanval via Ivo en Ramon was het eerst genoemde die de bal hoog en onberispelijk inschoot (2-0). In de rust werd verteld dat we goed speelde en niets weggaven of de jongens en meisje dit niet gehoord hebben of er wellicht te licht over gedacht hebben even na rust was de 1-2 een feit na niet goed ingrijpen achterin. Even was er een beetje paniek te zien binnen het team. Ramon deed weer eens waar hij goed in is namelijk scoren dus werd het 1-3. Vlak na de aftrap lieten we het weer eens na om met het '' mannetje'' mee te lopen dus scoorde Heythuysen opnieuw de aansluittingstreffer ( 2-3). Ditmaal was er geen paniek te zien binnen de ploeg en hadden de kanjers in de gaten dat we dit niet meer weg mochten geven. Ramon maakte in korte tijd ook nog de 2-4 en de 2-5 dus waren de 3 belangrijke punten weer binnen.
Nu spelen we de laatste wedstrijd nog tegen Bieslo E1 en als we deze ook winnend weten af te sluiten mogen we ons Kampioenen noemen. Als we met dezelfde passie en strijd spelen moet het kunnen lukken. Succes!